10.6.14

Silloin joskus

Huuh. Mä saavuin eilisiltana tänne Iisalmeen. Päivän tapahtumasaldo on täysnolla. Tai no siis, mitä mä kiersin pihan ja navetan kahesti ympäri sekä oon sen jälkeen istunut aika pitkälti koko päivän koneella. En tajua, miten oon ennen selvinny maaseudulla ilman tietokonetta? Viime kesänä täällä ollessani mulla oli mukana himohuono läppäri, jossa netin toimivuus oli mitä oli. Nyt onneks mun rakas uutukaiseni, jota ilman kuolisin tylsyyteen totaalisesti varmaankin. Joskus penskana pysty kirmaamaan serkun kanssa pitkin peltoja, traktorit oli cool ja ei haitannu, jos koiran ketjuihin kompastu ja lensi nokkospuskaan. Tässä kyllä on pähkinänkuoressa se tosiasia, mistä nykyajan lapset jää kyydistä. Mielummin mä lapsuuteni vietin osittain pinkoen jänisten perässä metsässä kuin maaten sohvalla iPhone 666 kädessä.
DSC_9182DSC_9188DSC_9194DSC_9204DSC_9211DSC_9220DSC_9228DSC_9248DSC_9291

4 kommenttia:

  1. toi tokavika kuva on ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihana, ku jaksat kommentoida näihin ♥

      Poista
    2. heh :D mut se on oikeesti totta, että nykyajan lapset oikeesti viettää ihan hirveesti aikaa netissä :/ itekki mietin just, että onneks oon saanu elää mun lapsuuden täällä keskellä metsää XD

      Poista