9.6.14

Kun matkailusta ei voi saada tarpeekseen

Viime viikonloppuksi luvattiin aivan tajuttoman kuumaa säätä varsinkin tänne mun tämänhetkiseen olinpaikkaan. Pitihän siitä ottaa kaikki ilo irti ja yrittää kärventää tätä mun kalkkunaihoa. Eipä tuossa muutaman tunnin makaamisella kauheesti eroa entiseen saanut, vaikkakin tuohon Tokmannilta ostettuun aurinkoöljyyn oon kyllä tyytyväinen. Viikonloppuna Varkaudessa piipahti myöskin Tivoli Seiterä. Oon kauheen kauan halunnu jo jonnekin huvipuistoon tai edes tivoliin. Vappuna en ollut Turussa Tivoli Sariolan aikaan eikä tunnetusti Turussa huvipuistoa ole, joten vaihtoehdot oli hieman vähissä. Noh, Seiterähän on varsin pikkunen eikä siellä mitään kovin kummosia laitettaita ollut. Hattara maistui kumminki.
DSC_8812DSC_8814DSC_8945DSC_8949
Mä vaihdan tässä päivällä maisemaa hieman pohjosemmaksi Iisalmeen loppuviikoksi. Mulla on siis suurin osa suvusta Iisalmessa tai Iisalmen seudulla. Nyt, kun mä tässä Varkauden lähistöllä oon jatkuvasti pörränny, niin voipi käydä tossa vähän pohjosemmassakin sukuloimassa.
Ja hei! Tein toisen blogin, minne päivittelen enemmänkin noita mun junajuttuja. Mulla on siis tavotteena kuvailla mahdollisimman monta Suomessa olevaa rautatieasemaa. Aattelin, että vois olla kiva laittaa niitä kuvasia esille ihan vain omaksi iloksi. Jos jotain kiinnostaa seurailla mun projektia niin uuteen blogiin pääsee TÄSTÄ tai klikkaamalla alla olevaa kuvaa! :-)
khjhhj

4 kommenttia:

  1. alkukesässä ei oo muuta huonoa ku se, että ei oo vielä ehtiny ruskettua kunnolla ja kaikki kesävaatteet näyttää niin typerältä valkoista ihoa vasten.... alan kohta lotraamaan itseruskettavilla D:
    näyttää sairaan hyvältä toi salaatti! kauhee nälkä tuli XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä totesin ton väriongelman mustien shortsien kanssa. Pakko kiskoo aina ihonväriset sukkahousut koipiin ni näyttäis ees vähän "terveemmältä." :-D

      Poista
    2. ja sit ku mä en oikein halua edes viettää aikaa auringossa (iho vanhenee ja tulee syöpä)....

      Poista
    3. Sitä se tupakointi teettää eipä ku...

      Poista