5.5.14

vappu '14

Mulla oli niin erilainen vappu verrattuna siihen, mitä Turussa on koskaan ollut. Ison kaupungin vappuilo tarttuu niin helposti vaan pelkästään niiden ihmisten takia eikä voi olla sekuntiakaan tylsää tai masentunu fiilis.
Me lähettiin täältä bussilla Varkauteen (bussit ah), siellä todettiin vappusään olevan ihan perseestä. Sillon, kun mä hyppäsin junaan ja suuntasin tänne Savoon niin olin pari aiempaa päivää hikoillu kuin pieni sika shortseissa ja topissa... Ei ehkä ollut ensimmäinen ajatus ottaa mukaan vaatteita +3 keleihin.
Tämähän oli mun ensimmäinen vappu täysi-ikäisenä. Sikäli olis ollu hauskaa pelleillä poliisien edessä Vartiovuorella Turussa (t. nolo teini), kieriä kännissä kalliolta alas ja sekoilla kavereiden kanssa. Tää rauhallisempi vappu oli ihan jees myös, mutta vapise 2015.

Oon menossa huomenna takasin Turkuun, siellä hetken lepäilen ja sitten kutsuu Itämeri. Oon koittanut tehdä ennakkotehtävää eteenpäin, mutta ei saatana. En osaa piirtää, vituttaa ajatuskin koko helv paperista tuolla pöydällä. Mulla on siihen muutama idea, mutten voi toteuttaa niitä täällä, joten... oon umpikujassa. Perfektionistiluonteelle ei sovi tämä homma lainkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti