24.5.14

Uutta karvaa

Huh huijaa. Perjantaista vaihteeks selvitty taas.
Viime viikon torstaina tilasin itelleni uudet pidennykset Nethairista. Mun kolmet edelliset pidennykset ovat olleet sieltä, ja oon todennu hinta-laatusuhteen olevan kyseisessä puljussa paras. Tällä hetkellä on niin kovat alennukset, etten voinu hamppupidennyksieni kanssa vastustaa kiusausta.
Mulla on ollu pidennykset vuodesta 2011, kun kampaaja leikkas mun rinnuksille olevat hiukset polkkamalliin haluamattani. Ensimmäiset pidennykset sain Rapunzel of Swedenin kautta. Oon todennu moisten karvojen olevan yhtä kanankakkaa, että melkein sama ois ommella langasta vastaavat pidennykset ja saada ne kestämään pidempään. Tosin oon ihan tajuttoman laiska hoitamaan mun pidennyksiä, joten varmaan moisella laiskuudella on sormensa pelissä. Tällä hetkellä käytössä olleet pidennykset, jotka on edelleen suht siedettävät, ovat kestäneet 6kk päivittäisessä käytössä niin kihartimen että suoristusraudan kynsissä.
Oon tässä hellepäivinä todennu, että pidennykset on maailman tuskaisin keksintö auringon paistaessa kirkkaalta taivaalta. Muun muassa tästä syystä clip onit on miljoona kertaa mukavammat kuin esim. teipit tai micro loopit.
DSC_8200DSC_8203
Luonnollisesti ois kiva kans, että ne pidennykset ois omien hiuksien kanssa samanväriset. Oon todella pihi ihminen (moi tutut!) ja mielellään ostan vaan sitä kaikista halvinta oli se tehty sitten Saudi-Arabiassa vai Suomessa. Noi Elean hiusvärit, kun verottaa vajaa 7€ puteli ja hyvin riittää pidennyksien värjäämiseen. Oon tyveä värjäilly välillä yhellä sun toisella värinpoistolla. Toki Lorealit sun muut ei tunnu niin inhalta päässä, mutta jos muutaman viikon välein pitäis raiskata lompakkoa yli 10 euron värillä niin auta armias.
DSC_8207DSC_8212
Tajusin värjättyäni uudet lisäkarvani, että tilasin väärän sävyn eikä tietysti se hiusväri samanlaista väriä hiuksiin jättäny. Oon onneks suht tottunu siihen, että hiuksien kanssa tapellessa häviin aina eikä kaunis vihertävä vivahde hiuksissa haittaa.

Anyway, mun perjantai oli sen verran tapahtumarikas, ettei mitään järkee. Kesässä on ainakin se hyvä puoli, että voi istuskella oikeestaan missä tahansa niin kauan kuin vain jaksaa ilman jäätymistä. En sitte tiiä onko se hikihatussa hilluminenkaan kovin mukavaa.
DSC_8216DSC_8218DSC_8230DSC_8233DSC_8240
Tuntupa hölmöltä kirjottaa vaihteeks kunnon lifestylehölötystä. Kirjottaminen ei ihan oo mun alaa tämmösissä asioissa :-D
murssu

6 kommenttia:

  1. Oi vitsit mite hieno tuo banneri on! Ja nää kuvat on kivan valosia, tuo silta kuva on iha sairaan upee!!(-:

    VastaaPoista
  2. tota siltakuvaa mäkin tuun tänne hehkuttamaan :D
    se on siisti! jotenkin pelottava myös :O

    VastaaPoista
  3. Selailin sun blogia ja tää on kyl tosi kiva!! Plussaa isoista ja valoisista kuvista :----)

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista