22.5.14

before I pass out

Oon ensimmäistä kertaa ikinä mennyt aivan totaalisesti täysin väärään bussiin. Lainasin toista kertaa ikinä leffan Filmtownista. Näin kerrankin suurempaa vaivaa kasvattaessani rautatieasemakuvakokoelmaani. En vieläkään oppinut, ettei jo valmiiksi rakoilla oleviin jalkoihin kannata laittaa jalantappokenkiä. Kehtasin ensimmäistä kertaa sitten ala-asteen lähteä Turussa joissain muissa housuissa kuin farkuissa ulos. Kävelin ensimmäistä kertaa tälle kesälle kaupungilla ilman kenkiä. Kasvatin mun lävistyksien määrää yhteentoista ottamalla napakorun. Oon haaveillut lottovoitosta, elämästä rahakkaana, onnellisina ja iloisena. Oon kasvattanut vuosisadan suurimmat vihat kesää sekä varsinkin ihmisiä kohtaan. Sekosin riemusta, kun uusi puhelinluettelo tipahti postiluukusta ja pääsin selailemaan karttoja ♥
DSC_8126DSC_8132DSC_8164DSC_8166DSC_8168dsh557DSC_8137
En tiedä, mitä mun pitäis sanoo tohon paidan mutruun, mikä tekee mulle semmosen viikon 36 raskausmahan, että oksat pois. Toi kuvassa näkyvä leffa oli kyllä niin hömppä kuin vaan voi olla. Toisaalta Ilkka Villi, marry me.

2 kommenttia:

  1. tosi kiva tää ulkoasu, vähän erinlainen kuin useissa blogeissa! sulla on myös tosi kivoja kuvia täällä:)

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi/

    VastaaPoista