22.4.14

here again (tre & hki)

Täsä mä ole taas. Totaalinen inspiskatkos, koska en halua päivittää mitään mielestäni "rumaan" blogiin. Ulkoasun muuttaminen vaatii mielikuvitusta, jota mulla ei kyllä ole ollu. Mulla on ollut parhaimmillaan 5 postausta odottamassa julkasua, mutta aina kaikki on jääny vähä vaiheeseen.
Oon tässä vajaan kuukauden aikana kerenny käydä Helsingissä sekä Tampereella, käydä bunkkereilla, hillua jokirannassa auringonpaisteessa, avata shortsikauden, aloittaa herkkulakon sekä urheilemisen n. 568 kertaa, varata risteilyn, ollut kevään ensimmäisillä pussilonkeroilla vesisateessa... Jos totta puhutaan, en muista puoliakaan, mitä oon tehny. Paljon mahdollista, etten mitään kovin tärkeetä, kun en muista :-D

DSC_7017DSC_7014
DSC_7025

Mulle iski 1,5 viikkoa sitten ihan totaalinen masis. Tuli fiilis, että pakko päästä näkemään kavereita ja
muutenkin ottamaan välimatkaa Turusta jokski aikaa. Ihan niinku en olis tarpeeks ollu jo poissa Turusta... Anyway, kyselin lähiseudun kavereilta, mitä niillä on suunnitelmissa eikä menny kauaa, kun ostelin jo junalippuja. Helsinki on oikeestaan aina semmonen kaupunki, minne on kiva mennä ja kiva lähteä kotiinki ilman mitään suurempaa kaipuuta.

DSC_7027
DSC_7102DSC_7110DSC_7119DSC_7137dsc45656DSC_7028

Tampere ei todellakaan kuulu mun lempparikaupunkeihin. Aina on ollu vähän vikana siellä se, ettei keksi tekemistä. Jos ei haluais siitä ihan keskusta-alueelta poistua niin eihän Treellä oo mitään. Viikko sitten tiistaina oli vielä suht kylmä ja inhottava tuulikin, ettei ulkonakaan kehdannu istua. Koskarinhan kiertää vartissa läpi eikä siellä mitään niin huimaavan erilaista ole Turun kauppoihin verrattuna. Oli kumminki kiva nähdä Susannaa melkeen vuoden jälkeen :-)

Mulla on huomenna pääsykokeet. Kuumottaa ihan semipaljon, etten meinaa enää sisäistää yhtään mitään. Meikä jatkaa blogin päivittelyä taas normaaliin malliin. Mulla on noita julkasua odottavia kuvia kansioissa yli 1000, että ehkä mä otan itteeni niskasta, muokkaan ne ja laitan esille. Vi ses!

6 kommenttia:

  1. aivan ihana blogi! :o ulkoasu on aivan mahtava, kirjotat hyvin, ja ihania kuvia! :-) taidanpa liittyy lukijaksi (-:

    VastaaPoista
  2. tsemppiä pääsykokeisiin!!!! (lisäsin vähän huutomerkkejä kun yks ei riittäny) ja oli tosi kiva nähdä pitkästä aikaa :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks, kattoo mite hyvin pissin ne :-D ja nii oli!

      Poista
  3. Oi hei miten kiva blogi, tykkään kovasti tästä ulkoasusta! Ja hei paras etunimi sulla ;)

    VastaaPoista