30.4.14

30042014

"Ajastan postauksia sille ajalle, kun olen poissa kotoa" ja paskanmarjat. En mä aamuyöstä jaksanu mitään tehdä eikä pienoisessa laskuhumalassa aamulla mielessä ollut mikään muu kuin se, että pitäis selvitä kulkuvälineeseen ja kohti pohjoista. Nukkuessa meni osa matkasta luonnollisesti ja totesin, ettei istuma-asento oo mikään ideaali nukkumiseen.Oon herännyt tänään niin käsittämättömän aikasin jo seitsemältä, ja mulle jäi tämmöstä järkyttävän puuduttavaa luppoaikaa tähän, niin aattelin korvata ne mun maagiset ajastukset.
Mulla ois kauheesti rästissä ennakkotehtävien tekemistä noihin audiovisuaalisen viestinnän pääsykokeisiin. Onneks ei oo kovin haastavia tehtäviä sentään, niin saa lomaillakin hetken rauhassa. Oikeestaan en jaksa odottaa, että pääsen näyttää kynteni eri kouluissa. Oon päässyt nyt jo siitä edellistä edeltävässä postauksessa puheessa olleesseen kouluun toiseen pääsykoeosuuteen. Uskoisin siihen Turun paikkaan olevan kaikista vaikeita päästä. Oon aika ylpee itestäni, vaikka mun silmissä se pääsykokeen eka osa meni ihan reisille :-D

 Käytiin lauantaina Savonlinnassa pyörähätämässä. Multa hajos mustat rakkaat farkut viikko takaperin lahjakkaasti haaroista eikä tää elämä ilman mustia farkkuja oo kovin kivaa. Muistan viimeks, kun mun mustat farkut hajos koulussa, niin kipitin suoraan opinahjosta kaupungille ostamaan uudet. Sitä vitutuksen määrää, kun ei voi yhdistellä vaatteita miten haluais, kun on niin riippuvainen mustasta. Musta, kun tuntuu sopivan ihan minkä tahansa kanssa... Anyway hurjasta Savonlinnasta koitin mustia ettiä, mutta eipä siellä ollut mitään eikä ollut Varkaudessakaan. Tiedän tasan tarkkaan millaset niiden farkkujen pitäis olla eikä mistään vaan löydy semmosia :-(

Oon jo valmistautunut vappuun puhaltelemalla pussillisen ilmapalloja. Pitäis alkaa pakkeloimaan naamavärkkiä ja valmistautua siltä osin iltaan. Mukavaa vaan istuu tässä olkkarissa ja kattoo ulos, kun siellä sataa vaakatasossa vettä... Kumminkin kaikille hyvää vappua ja juhlikaa asiallisesti :-) !
ps. jääkiekon mm-kisojen alkuun on 9 päivää. en-kes-tä.


6 kommenttia:

  1. Ihana tunnelma ja värit kuvissa! Auringonlaskut ♥. Ja hei tuttu tunne, munkin on ihan sika vaikee löytää farkkuja, siksi en niitä tykkää hirveesti edes pitää kun ei oo ihan just oikeen kokosia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :-) ja niinpä! Oon parit ihan passelit löytäny ni eiks ne oo kaikki liian pitkiä enkä millään kehtais maksaa täyttä hintaa farkuista, jotka joutuisin kumminki lyhentämään. Ennemmi ettii iha kerralla hyvät.

      Poista
  2. sama täällä: mäkin tarvitsisin mustat farkut! (kerro jos löydät jostain halvalla hyvät :D) ja mullakin on koulutehtäviä tekemättä... onneks nyt on huominen ja perjantai vapaata, saa vähän hengähtää :)
    hyvää vappua sullekkin :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron toki tai laitan tänne jotain tms :-) Meinasin Turussa käydä ainaki Cubuksella ja Stockmannilla kattomassa. Stockalla oli yhet kivat ainaki ja ottaa himona pattiin, jos niitä ei oo enää, kun oisin niitä ostamassa :-( Cubukselta noi rikki menneet mustat oli eikä maksanukaa kun 20€ aikanaan melkeen 2 vuotta sitte. Yllättävän hyvin kesti :-)

      Poista
  3. Mustat farkut on kyllä vaatekaapin yksi kulmakivistä. ♥ Alunperin piti mainita että onpa ihana ulkoasu kaikin puolin, mutta jumituin lukemaan tekstejä enemmän. Sulla on kivan luonteva tapa kirjoittaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, todellakin on. Mutta kiitos paljon :-)

      Poista