27.3.14

via iPhone vol3

 Mulla on joku suurikin pakkomielle ottaa aina hississä kuva itsestäni. Anyway, tossa olin menossa Yli-Maariaan kuvaamaan Iinan kanssa sekä jälkimaininkeja kaupungilta.

 Työkkärin synkät käytävät on tulleet vähän turhankin tutuiksi. Onneks pääsin nyt hetkeks eroon koko lafkasta. 

Yhdessä vaiheessa ehdin jo totaalisen kyllästyä bussikierroksiin, mutta onneks löysin itseni uudelleen. Tortinmäki ♥

Käytän pääosin mun ns. kakkoslaseja elikä niitä, mitkä useimmiten näkee mun nenällä. Kokeilin ensisijaisia laseja päähäni ja totesin, ettei noi sovi mulle enää. Se, kun tottuu liikaa toisiin laseihin niin mikään ei näytä edes samanvertaiselta. Toi bussi 222 on mun aika vakio. Ihan paras kiertolinja ja kestää pitkään mennä päästä päähän ♥

Meikä löysi sitten Zarasta passelit farkut. Laitoin ne heti koetukselle shoppailukierroksella Skanssissa. Samalla päätin alkaa hoikentaa varttani ja kiskon ananasta pääosin ruokana. Tällä hetkellä, kun kirjotan tätä (ajastettu postaus) niin oon kiduttanu itteeni Lidlin paistopisteellä ja haistellu kotonakin lämpimiä croissantteja. Tuntuu aika hyvältä pitää välipäivää ananaksesta ja syödä jotain muuta.

Ne farkut lähtivätki sitten saman tien palautukseen. Hieman otti päähän lähtee palauttaa täydelliset farkut, mitä olin ettiny kissojen ja koirien kanssa. Samaa kokoa ei tietenkään ollut lisää, joten otin rahani takaisin. Ostin onneks myöhemmin edullisemmat pöksyt Stockmannilta ja I couldn't be happier :-)

Eräs perjantai lähdin ensimmäistä kertaa täysi-ikäisenä Amarilloon. Olin muutenkin jo koko illan ollut viinilinjalla niin oli helppo mennä kaverin mukaan keskiyön jälkeen, kun ei ollut sisäänpääsymaksujakaan :-)

Hirvensalon kuvausreissulla oli ihan ristiriitainen sää. Olin varustautunut "kuvausvaatteilla", mutta niillä ei olis pitkälle pärjännyt ilman hupparia välissä. Totesin, että turhaanpas varustauduin, kun paikan päällä kerettiin olemaan hurja vartti, kun aurinko paljastui pilvestä. 

Mutta hei, mitä mieltä olitte näistä puhelimen kätköistä pyöräytetyistä postauksista? :-) Good or bad?

2 kommenttia:

  1. mä ainakin tykkään näistä postauksista :) miks palautit noi farkut? :O

    alko tekee kauhee mieli ananasta ku luin tän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, hyvä kuulla! Palautin ne farkut, kun niissä ei pysyny käytössä vetskari kiinni, vaikka miten venkslas :-( Täydelliset oli kyllä muuten, muttei napannu sepalus auki hiihtää kaupungilla.
      Usko pois, ettei ananas ole kovin maittavaa, kun sitäki tarpeeks kiskoo.

      Poista