17.3.14

via iPhone vol1

Mulla on todella paljon kuvia puhelimessa varsinkin helmikuun ajalta, kun en ollut täällä postailemassa enkä pahemmin käyttänyt kameraakaan. Poistun jälleen torstaina Turusta, joten ajastan sille ajalle muutamia postauksia mukaan lukien näitä puhelinkuvia. En aio vaihtaa tapaani järkkärikuvien suhteen, mutta korvatkoon nämä helmikuun hiljaisuuden :-)

 Mun uusin rakkauden kohde on ylivoimaisesti Pingu ♥ t. Heidi 18v.

 Jos en ole kotona, niin toi laittautuminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Turussa mut tuntee monet enkä halua näyttää täysin harakanpersiiltä keskustassa. Muualla sillä ei ole niin väliä, koska ei kukaan tiedä, miltä mä näytän normaalisti.


Olympialaisia piti seurata silmäkovana sekä miesten että naisten jääkiekkoa. Heräsin muutamaan otteeseen katsomaan vain ja ainoastaan jääkiekkoa, vaikka väsymys roikkui mukana koko ajan. Oottelen tässä jo toukokuun mm-kisoja ja kisakokoonpanon julkistamista...






Ennen kuin maaginen keväinen sää alkoi pystytettiin takapihalle lumiukko. Oon viimeks tehnyt lumiukon about 8-10 vuotta sitten, joten pientä vaihtelua tämäkin.

 Tuskaa hieman toi toki se, että oon hieman allerginen kissoille ja tämä karvapallo ahtautu syliin lämpöpatteriksi aina kuin vaan kerkes.







Jos totta puhutaan niin en varmaan koskaan oo syöny niin paljon kuin helmikuun aikana. Yleisesti ottaen en syö paljon yhtään mitään, joten kunnon ateriat oli aika luksusta mun normaaliin arkeen.


Vihaan sitä, kun koko vaatehuonetta ei voi rahdata matkalaukussa toiselle puolelle Suomea tai edes ulkomaille. Onneks mulla ei ole haaveita muuttaa Suomesta pois, koska en raaskis heittää 75% mun vaatteista kirppikselle tai roskiin. Suuri valinnanvaikeus aina, kun kaipaa just sitä paitaa, mikä ei ole mukana...

Varkaus big city, viimeinen ehtoollinen (eiku hetkinen) ja Pingu vilkuttaa D: Viimeinen päivä siis ennen Turkua muutama viikko sitten.

To be continued...

10 kommenttia:

  1. Voi tuitui kyllä sulatti munkin sydämen toi Pingu :---)

    VastaaPoista
  2. Todella kivoja kuvia, ihana postaus :) Ja tuo pingu on kyllä suloinen!

    VastaaPoista
  3. Hei sinä kaunis nainen! Mulla olis sulle haaste :) http://lunaviktoria.blogspot.fi/2014/03/haastan-teidat-kaikki-olemaan-kauniita.html

    VastaaPoista
  4. Äää ! Tuo pingu on niin yli ihana. Sain samanlaisen lahjaksi poikaystävältäni ja rakastuin siihen oitis :)

    VastaaPoista