31.3.14

inside these castle walls

DSC_6063DSC_6100DSC_6138DSC_6162DSC_6200DSC_6203DSC_6215DSC_6236DSC_6249DSC_6261DSC_6273DSC_6281DSC_6282

Noniin. Miljoonan puhelinpostauksen jälkeen ihan kunnon postauksiin. Olin siis koko helmikuun reissun päällä, kuten myös suurimman osan tammikuusta. En kulkenut kamera kädessä siellä jatkuvaan, mutta muutama räpsy tuli otettua silti.
Käytännössä mun elämä oli sitä, että heräsin, menin suihkuun, söin, katoin telkkaria ja hilluin. Ihme, kun siihen ei sen kummemmin kyllästynyt sentään. Oon kumminkin todella tottunut siihen, että pääsen bussilla omin avuin oikeestaan minne haluan tai sitten viimeistään muutamalla hassulla eurolla. Sekin, että mulla Turussa bussi kulkee arkisin 7-8 minuutin välein. Auta armias, kun on jossai "landella" niin eihän siellä mikään systeemi toimi kuin suuressa metropolissa nimeltä Turku.
Löysin myös rakkauteni vlogeihin. Yleisesti ottaen luen ainoastaan blogeja joko kavereiden tai joidenkin muiden, joihin voin samaistua enkä pidä sisältöä turhana tai liian pinnallisena. Oon jo aiemmin uteliaisuudesta kattellu mun vanhan rinnakkaisluokkalaisen videoita (= mariieveronica), mutta mentaalisavuke on kyllä ihan huippu :-D Äijä on ihan samanlainen kuin minä. Vituttaa yks sun toinen ja asiat ilmaistaan juuri niin. Vi ses!

4 kommenttia:

  1. heh mä taas oon tottunut juurikin siihen että busseja menee kahden tunnin välein ja jos haluan tampereelle päästä niin bussilippu maksaa 10e.... no onneks on kelan koulumatkatukikortti ♥♥♥♥♥♥

    olispa mullakin aikaa vaan hillua! nyt mulla on koeviikko (pitäis lukee historiaa) ja tänään oli enkun koe (joka meni ihan huonosti koska en jaksanu lukee) D:

    VastaaPoista
  2. Miten pitkälle matkalle se kortti oikee on? Mut nii, usko pois, hilluminen on välillä hyvin tylsää ja puuduttavaa toimintaa.

    VastaaPoista
  3. Tää Turku on kyl niin kamalan pieni! :D Mä olin Veronican kans samalla luokalla edellisvuonna. Itseasiassa löysin sut jo facebookista, on meillä pari yhteistä kaveriakin. :D (en mä mikään stalkkeri oo, eheh)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh hoh :-D No saahan sitä stalkkailla.

      Poista