10.3.14

huhuu i'm here again



Huhei, oon täällä taas. Hurja päivitystauko johtui tasan siitä, ettei mulla ollut konetta mukana landella enkä saanu kovista yrityksistä huolimatta puhelimella postattua mitään älykästä. Mulla on tässä nyt tämän lisäksi kaksi muuta postausta odottamassa muokkausjonossa, joten en aio kadota tästä mihinkään :-)
Ehkä mä en ala kovin tarkkaan kuulumisia tähän latelemaan, mutta tosiaan tulin viikko takaperin takaisin Turkuun ja oon siitä lähtien yrittänyt muokkailla tätä blogia. Typerä fiilis oli kyllä seistä kuukauden jälkeen Turussa. Kaikki vaikutti jotenkin niin kauheen vieraalta ja suurelta, mutta niin kodilta kuin vain voi. Mua on nyppiny ihan kunnolla Turku ja nyt, kun yhteishakukin alkoi, niin joudun tosissani miettimään koulupaikan sijaintia. Oon vaan niin nössö, etten uskalla lähteä tutusta ja turvallisesta mihinkään.


Mutta hei, iPhonesta on tulossa kuvina postaus sekä tosta matkasta vielä muutama räpsäsy. Stay tuned :-)

14 kommenttia:

  1. siellähän on jo ihan kesä! oot söpö :3

    VastaaPoista
  2. oot tosi kaunis ja ihana toi banneri :)
    ~hannasuperman.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana asu! Ja voi vitsi, oot ihan superkaunis! Ton malliset lasit sopii sulle ihan älyttömän hyvin. :-)

    - Jetta

    VastaaPoista
  4. Oot todella kaunis :)

    http://lfdy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia :)! Mulla ois sulle haaste blogissani, toivottavasti otat vastaan :)

    http://emsuwi.blogspot.fi/

    VastaaPoista