2.1.14

UV

Mun uudenvuoden vietto piti alun perin olla vain kotona hyvän ruuan syömistä ja sohvalla lahnailua ilotulituksia katsellen. Mua ei yksinkertaisesti huvittanut juhlistaa alkoholin merkeissä, kun täysikäisyyteen on nyt vain 5 päivää ja silti tarvitsen sitä kuuluisaa hakijaa vielä. Sama juttu tämän viikon viikonloppuna. Rassaavaa. Kumminkin illemmalla Iina tuli meille ja käytiin keskiyöllä kattomassa keskustassa Turun kaupungin ilotulitukset. Mulla alkoi totaalisesti tulla univelat päälle enkä yhtään jaksanu hyöriä järkyttävässä ihmispaljoudessa niin olin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan aikaisin jo unten mailla. Muutenkin tulee aina joka vuosi vuoden vaihtuessa järkyttävä ahdistus päälle. Ehkä tästä vuodesta tulee sentään hieman edeltäväänsä parempi :-)

Tässä oon koko yön suunnitellut viikonloppua, kun tarkoitus olisi lähteä seikkailemaan pohjosemmaksi ennen tiistain juhlistusta ja tulevan viikon perjantain Helsinginreissua. Pakko järkätä kaikkea ohjelmaa :-D

8 kommenttia:

  1. ihania nuo rakettikuvat :3

    VastaaPoista
  2. oi tosi kivoja raketti kuvia ja ihana tää sun ulkka :3
    http://dreamer-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia taas kerran :)

    VastaaPoista
  4. Lueskelin mun blogin vanhoja kommentteja ja bongasin sun kommenttis siellä ja oli sit pakko tulla lueskeleen sun blogias! Tätä on kiva lukea, keep goin on girl! Ja ihan pakko sanoa että sulla on ihan tavattoman upea kroppa huh!! Ps. Mihin sit päädyitopiskelemaan:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos paljon :-) En päätyny mihinkään saamattomuuteni takia. Helmikuussa yhteishaku niin siinä sitten haen. En yhtään kyllä tiiä vielä mihinkä, mutta kaipa sekin selviää tässä :-)

      Poista