3.12.13

Nuva Fest @ Lieto

Tänne tuntuu tulevan ihan luvaton määrä kaiken maailman musiikkiin liittyvää asiaa :-D Koko blogin historian varmaan kuudes tämäntyyppinen postaus, mutta eipähän tuo mua haittaa.
Jokanen joskus jollain keikalla käynyt varmaan tietää sen ihan tajuttoman mahtavan fiiliksen. Tuolla Liedossa porukkaa ei paljoakaan ollut (kuten ei Kaarinassakaan elokuussa) mutta silti ihmiset saa sinne tunnelman kattoon ja sen läpi. Aurafestissä sitä tunnelmaa oli ihan törkeesti, oikeestaan liikaakin, kun porukka alkoi olemaan hieman jossain muussakin maistissa, joilloin käytös oli myös sitä luokkaa.
Nuva Fest järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa tietääkseni jonkin nuorisovaltuuston voimin. Siihen verrattuna oli hyvin järkätty systeemi ja nautin täysin sydämin.
Muistutan tässä välissä, että en katso hyvällä mun kuvien luvatonta kopiointia! Koskien näitä kuvia ja kaikkia edeltäviä. Mikael Gabriel käytti silloin Pikkupossujuhlakuvaansa Instagramissa kysymättä multa mitään enkä tykännyt siitäkään. Elikä kysykää lupa, jos haluutte näitä käyttää :-)


Muuten koko viikonloppu meni täysin penkin alle. Muun muassa kalliit parkettilattiat lähtee vaihtoon vesivahingon takia ja joudutaan muutamaksi päiväksi evakkoon omasta kodista. Ei naurata hirveesti tämä elämä tällä hetkellä, mutta ei kai tästä ole suunta kuin ylöspäin.

3 kommenttia:

  1. Oon monesti miettiny, et tuleeko joku oikeesti varta vasten kattoon tota Janne Ordenia...? Tuntuu, et se on joka festeillä semmonen täyteartisti kun nyt ketään muutakaan ei tähän hätään saatu :D Ite muistan joskus ku Uniikki oli facessa laittanu mun ottaman kuvan profiilikuvakseen ja soitin kaikille kavereille ihan innoissaa arvaamitäarvaamitä-puhelun. Ehkä se MG:ki luuli et sä vaan ilahdut(?) :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Janne on ihana :-D ootan ihan älyttömästi sen ekaa levyä ja toi Kymppilinjakin on parhautta! Kyllä mä Ordenia ihan kattomaan menin eikä se mun mielestä ollu missään lämppärinkään roolissa siellä (toisin kuin tuntui ensimmäinen esiintyjä olevan) Aurafesteilläkin Jannella oli ihan passelisti yleisöä ja niitä fanaattisia fanejaki eturivissä :-D
      Ja eipä tuo kuvajuttu mua niin kauheesti häirinnyt. Jotenkin imartelevaa, mutten ole MG:n suurin fani ja oon yleensäkin suht tarkka mihin mun kuvat menee. Ois vaikka tagannu mut siihen kuvaan niin kaikki ois ollu ihan ok :-) Toisaalta mistäpä se mun instagramtunnuksia olis tienny. Mietin sillonkin, jos joku lurjus oli sille mun kuvia lähettäny eikä MG ollu alusta alkaenkaan tietoinen kuvan alkuperästä. Mene ja tiedä.

      Poista
  2. Tohon kyl yhdyn, että onhan se ihana! Kuvittelin vaan aina, että ilman Kymppilinjaa se on aika floppi, mut ilmeisesti näin ei sit oo ollu.

    VastaaPoista