20.12.13

4/18 days


Ison pienen hiljaisuuden jälkeen olen täällä taas. Turussa päästään tänä(kin) vuonna viettämään joulua sykissä väreissä. Masentavaa omalla tapaa niin kuin koko syystalven harmaus. Mua stressaa aivan törkeesti koko joulu sekä tuleva vuosi.
Itsehän en ole muutamaan vuoteen viettänyt kunnolla joulua. Joulusta katoaa tavallaan se tarkoitus, kun tulee turhan vanhaksi. Musta ei saa semmosta perhekeskeistä joulua viettävää ihmistä millään. Siinäpä se vika onkin, kun joulu merkitys tuntuu olevan vuosi vuodelta enemmän se must-have-presents eikä ketään kiinnosta mikään muu. Turun keskusta hulisi tänäänkin ihmisistä ja itse varsin kärsimättömänä ihmisenä menetän puolet hiuksistani, kun ihmiset säntäilee paikasta toiseen kuin päättömät kanat eikä viitsi varoa yhtään muita. Tänä jouluna oon tajunnut kuinka saatanasti ihmiset käyttää rahaa lahjoihin. Itse ostin kahdelle kaverille pikkuruiset lahjat ja menetin silti monta kymmentä euroa. Entäs sitten nämä ihmiset, jotka kulkee molemmissa käsissään Stockmannin paperikassit? Huh huh.

Mua inhottaa kauheesti ajatus ensi vuodesta. Mun pitäis jatkaa koulua kahden vuoden jälkeen amiksessa tai lukiossa. En haluaisi tehdä sitä Turussa, joten pitäisi muuttaa. Mulla on tänään 18 päivää jäljellä täysikäisyyteen. Mielessä pyörii niin kauheesti kaikenlaista, mitä haluaisin toteuttaa, mutta tiedän kumminkin, ettei tule tapahtumaan. Viime vuonna samaan aikaan ajattelin, että vuodesta 2013 tulee aivan mahtava vuosi, ettei parempaa voisi toivoakaan. Väärin meni.

8 kommenttia:

  1. Onneks me tehtiin silleen että ostetiin mun iso joululahja jo 3 viikkoa sitten, ni en oikeestaan odota mitään lahjaksi :D Suklaata ois hyvä jos tulis! Joulu on kyllä ihan liian kulutusjuhla, itekin ostin vain kahdelle ihmiselle lahjan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lahja lähti vasta tänään tilaukseen... odotettavissa saapuvaksi mahdollisesti synttäreiks. Helvetin joulupyhät, uv ja loppiainen.

      Poista
  2. olet kaunis!
    ja kyllä asiat aina selviää parhain päin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos suski ♥ ja toivotaan näin! :-)

      Poista
  3. Ihana takki!:) Kyllä kaikki asiat vielä järjestyy:)<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Hei mä miettisin ihan samaa silloin jouluhälinän keskellä; ne stockan paperikassit! Kun stockmannilta ei tarvis ostaa ku yksi lahja niin tili on tyhjä ja sitten ne hullut ihmiset kantaa kassikaupalla sieltä tavaraa ulos. Ja asiasta kukkaruukkuun, sä sait mut ikävöimään vaaleita hiuksia, joten syytän sua jos alan blondaamaan ja tukka lähtee päästä. Hihihaha :) ihana blogi!

    VastaaPoista