8.10.13

täällä mä liikuin kuin robotti


Maailman paras tunne on maata lämpimässä, pehmeässä sängyssä läppärin kanssa puolet päivästä katsellen ohjelmia ja leffoja. Oon aika harvinaisen totaalikieltäytyjä leffojen suhteen, mutta tylsänä päivänä menee nekin. Kerrankin en häiriintyny siitä, ettei mulla ihan oikeesti ole mitään tekemistä. Edes puhelin ei laulanu ja Facebook oli hiljaa. Pakko ottaa ilo irti vielä näistä viimeisistä päivistä vapaalla jalalla, sillä huomenna työkkäri varmaan tunkee mulle taas jotain ah-niin-mielenkiintoista tekemistä, mitä on sitten vähän pakko mennä tekemään. Innolla odotan D:
Kuvituksena perjantain saldo Iinan kanssa ennen hieman veden nautiskelua.
ps. mulla on ihan kauhea hinku saada vaihdettua tätä ulkoasua taas :-D ei jotenkin yhtäääään nappaa, vaikka oon tästä paljon kehuja saanutki
pps. alle 3kk meikäläisen täysi-ikäisyyteen. Justhan se oli puolisen vuotta ja nyt on mennyt jo yli puolet siitä!

6 kommenttia: