9.10.13

suunnitelmia


Mulla on joku supermotivoiva päivä tänään. Oon maannut niin kauan tekemättä yhtään mitään kunnollista. Haluan tolle asialle lopun nyt eikä heti, ja aionkin ottaa härkää sarvista tänään. Työkkäriin olisi mentävä ja oikeesti haluan kouluttautua. Mun yksi parhaimmista kavereista aikoo aloittaa iltalukion. Tulin itsekin siihen tulokseen, että haluan sivistyä, pärjään lukiossa enkä ole erityisen tyhmä. Iltalukiossa ne kurssimäärätkään ei ole niin suuret ja toivoisin nyt saavani mahdollisuuden työkokeiluun sekä iltalukioon. Yritin googlettaa tietoa, onko tuo edes käytännössä mahdollista. Mun mielestä kuulostaa ainakin ihan järkeenkäyvältä olla ensin muutama hassu tunti töissä ja sieltä suoraan kouluun. Vapaa-aikaa tohonhan ei todellakaan pahemmin jää, mutten tiedä haittaako se vuoden lahnailun jälkeen. Kaipaan niin paljon sosiaalisia kontakteja sekä ennenkaikkea paljon tekemistä. Ei mua haittaisi olla niska limassa kolmelta yöllä tekemässä matikan läksyjä tai pänttäämässä espanjan sanoja. Opiskelu on niin pirun kallista niin eipä tuo lisätienesti pahaa tekis :-)

Käytiin eilen Violan kanssa kaupungilla pyörimässä ja räpsimässä muutamat kuvat. Mua hieman vaivaa, että mulla on liikaa sellaisia kavereita, joita ei paljoa näe. Tässä yksi hyvä esimerkki sekä muutama muu, jotka ei edes hädin tuskin ota mitään yhteyttä :-( Omina lukioaikoinani ehdin hyvin näkemään kavereita myös koeviikollakin niin kuulostaa vähän hämärältä, ettei vanhoille kavereille yhtäkkiä jäisikään aikaa.

Pitäkää mulle nyt paljon, paljon peukkuja ja pottuvarpaat pystyssä, että saisin haluamani byrokratian koukeroista. Kerrankin, kun mulla olisi joku suunnitelma asian suhteen!

14 kommenttia:

  1. hienoja kuvia ja rakastuin tähän ulkoasuun ja nimeen <3!

    http://roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Huomenta, päivää, iltaa sinne ruudun taakse! Sulle on haaste mun blogissa ! :)
    http://ellu-rakkaudesta-lajiin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia ja oot mielettömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  4. Moikka! Mulla ois sulle haaste mun blogissa! :)

    http://kitiblogs.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Mäkään en oikee nää koskaan mun kavereita :/. Varsinki nyt työelämässä työskentelen vaan ja menee viikkoja ennen kun nään kavereita. outoaa...

    Ja tiiän ton tunteen niin hyvin, et makaa vaan päivän tekemättä mitään ja haluais saada jotain aikaan. Turhauttavaa, jos ei saakaan itseään niskasta kiinni.

    Hyvää syksyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, niin totta. Ja samoin :-)

      Poista
  6. tää siun blogi on ihana! ♥ sait kuules tytsy uuden lukijan musta!

    http://eksynytsankari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. rakastuin sun bannerin!! <3
    mikä sun instagramis on? :):):)
    -Sara
    http://roosaran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja heiddmn saa tykkäillä ja seurata :-)

      Poista