8.7.13

random stuff


Heipsun! Viimeinen puoli vuotta alaikäisenä pyörähti käyntiin. Rehellisesti sanottuna ootan sitä tammikuista tiistaita, kun pääsen iloitsemaan täysi-ikäisyydestä :-D Vaikkei siinä niinkään mitään ihmeellistä ole, mutta saapahan enemmän velvollisuuksia ja vapauksia.
Niin kuin aiemmin totesin, mulla ei ole loppukesäksi minkäänlaisia suunnitelmia enkä nytkään tiedä mitä helvettiä tähän sepustaisin kuulostamatta elämättömältä vätykseltä. Oon nauttinut täysin rinnoin Simpsoneiden 14. tuotantokaudesta, lämpimistä voileivistä kera valkosipulin sekä bussikierroksista. Niistä mun viikonloppu on tehty.

ps. Jos on jotain postausideoita, niin laittakaahan ideoita tulemaan! Mulla on rutkasti aikaa toteuttaa niitä :-)
pps. tappelin tän blogin ulkomuodon kanssa yli 5 tuntia ja kysymys kuuluukin uusi vai vanha? Vierastan tätä harmautta sen valkosen jälkeen, mutta turhaan vai en?

30 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Ja murr, miulla vielä vuos ja viikko täysikäistymiseen! :-D

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. hienoja kuvia, ihana tunnelma :)

    http://embellla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. hienoja kuvia! Mun omani http://siljakeepcalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Halusit arvostelun blogiisi, joten...

    Ulkoasu on kiva, ja tuo sivupalkin teksti on suloinen. :3 Banneri on ehkä vähän tylsähkö, mutta ei mikään suuri pettymys. Kuvat aivan upeita ja teksti jees. En oikeen mittään negatiivista keksi, oot kyllä onnistunu hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän :-) Banneri on menossa vaihtoon kunhan saan aikaiseksi :-D En siis tykkäile itekään.

      Poista
  5. puol vuotta menee nopeesti :)

    liityin lukijaks!

    http://eemmaot.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia ja ihanan rauhallinen ja kaunis ulkoasu :)
    (x) lukija (;

    http://esperanza-suvi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Tykästyin ensin tähän blogin ulkoasuun, vähän massasta poikkeava, muttei liikaa. Toisekseen sulla on mahtava tapa valokuvata, mä diggailen! Vaikka ollaankin suht erityylisiä, niin tää nousi heti mun lemppariblogien joukkoon eli jään ehdottomasti seuraileen :-)

    Ja voin kertoa, että sitten kun täysikäistyy, niin tulee sellainen tunne et "tässäkö tää nyt oli" :-D Ei se tunnu mitenkään erikoiselta, lähinnä vaan vituttaa kaikki vastuu mikä siitä tulee, kun joutuu hoitaan kaiken ite. Ja vapauksia on oikeastaan just se vastuu päättää omasta elämästään, ajokortti, "lupa" ostaa ite tupakkansa ja kaljansa jnejne. Sori kuulostin kauheelta vanhukselta, vaikka oon ite 19½ -vuotias vasta. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihanan pitkä kommentti! Kiitti paljon :-)
      Oon kuullu tota samaa tosta täysi-ikäistymisestä! Ja uskon sen kyllä olevankin noin, kun elä tällä hetkelläkin tavallaan kuin täysi-ikäinen, vaikken nyt baareihin vielä pääse. Tuskin nekään niin kummallisempia on :-D
      Meinasin noilla vapauksilla sitä just, että saisin enemmän rahaa kelasta sun muista ja helpompi työllistyä tai ainakin saada erilaisia työharjottelutehtäviä. Pääsee muuttamaan sitten viimeistään omilleen maksamaan omat laskut ja pesemään oman vessan. Oon vähän ootellu sitä, vaikka varmaan omillaan asuvat aattelee, että oon ihan kajahtanu :-D

      Mutta hei, kiitti tästä kommentista! Kerrankin jotain vähän toisenlaista :-)

      Poista
    2. Mä oon ite ollut nyt puolitoista vuotta täysikäinen, ja oon käyny yökerhoissa yhden käden sormilla laskettavat kerrat. Mutta sitten taas tollaisissa hämyisissä kapakoissa tulee käytyä enemmän, niistä mä tykkään ja on se sinänsä ihan kivaa että pääsee niihin baareihin, ettei oo se porukan ainoo jolla ei oo ikää. :-) Ja paras yhdistelmä on mun mielestä lähtee kuskiks ja kavereiden kanssa siitä baariin (limulinjalla tietysti). Eli toisaalta, on tässä täysi-ikäisyydessä jotain kivaakin! :-D

      Poista
    3. No joo noi Amarillot sun muut tenumestat näyttää aika karuilta :-D ja kaikki jutut mitä kuulee niin huh huh. Mä oon mun läheisistä kavereista ensimmäinen täysikänen niin eipähän tarvi viettää synttärijatkoja baarissa ainakaan, jollei yksin halua mennä.

      Poista
  8. tosi kiva blogi(: tää uloasu on tosi kivan yksinkertainen (: se eioo täys valkonen eikä muutenkaa mikään sen kummempi,mutta kiva (: sun banneri sit taas mun mielestä on hassu, kun se on tommonen pieni ja tekstikin on tuota, mut eise oo kamalakaaan(:
    Oot tosi kaunis(:

    http://mylifebystina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jaa, mielipidekysymys :-D ja kiitos

      Poista
  9. Tosi upeita kuvia ja tosi kiva ulkoasu! :)

    VastaaPoista
  10. Tosi kivoja kuvia, mitä kameraa käytät? :)

    - rebeccayeboah.blogspot.com

    ps. Jos on aikaa niin käy kattomassa mun uus blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :-) ja nikon d3100. Käyn kurkkailee sun blogia.

      Poista
  11. tossa toisessa kuvassa on kyllä jotain tosi upeeta:o

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Hei onpas kiva blogi sulla! Tosi kivoja kuvia ja taidanpa jäädä selailemaan vielä ja liittyä lukijaksi. :)

    VastaaPoista