1.7.13

me, myself and i

 Heidi Johanna M. Synnyin Mikkelissä tammikuisena aamuna vuonna 1996. Asustelen tällä hetkellä Turussa ja pidän välivuotta peruskoulun jälkeen. Haluaisin muuttaa Turusta, kouluttautua konduktööriksi ja elää elämää niin kuin oon aina haaveillu. 
 Junat, junamatkailu, järvessä uiminen, ukonilma, tekstailu, musiikki, kesäaamut, paukkupakkaset, hiljaisuus, yödataus, demitys, juoruaminen, Lontoo, italian ja espanjan kielet, entinen elämä, valokuvaus auringonlaskussa, maustamaton viili sokerilla, kauppa-autot, vihreä tee, kanakolmioleivät, lapsuuden muistelu, kielioppinatseilu, paikallisbussipärtsäily (= bussailu), haaveilu, vanhat rautatieasemat, laulaminen,  järvimaisemat...
Tyga, Professor Green, Timbaland, Mikael Gabriel, Uniikki, Timo Pieni Huijaus, OneRepublic, Karri Koira, Fedez, Lil' Wayne, Inna, Loreen, Nelly Furtado, M. Pokora, Hej Matematik, Kenan Dogulu, Ellie Goulding, Redrama, Darin, Rita Ora, T-Pain, Train, Limp Bizkit, Rihanna, Wiz Khalifa, Max Barskih, Kerli, Dev, Sexion d'Assaut... 
 En oo millään tasolla uskonnollinen. Enemmän oikeastaan uskontoja vastaan ja rankasti. En käynyt riparia 15-kesäsenä ja erosin kirkostakin samaisena vuonna. Mulle vaan jumala on yhtä todellinen kuin miljoona lehmää ja yksi sika lentämässä Siperiaan. Ei mahdu mun päähän vaan ei millään. En silti ala tuomitsemaan ihmisiä uskonsa perusteella, ja kavereiden keskuudessa mulle on aivan sama, mitä uskontokuntaa jokanen mahtaa edustaa. 
Mulla on aika voimakas mielipide naisten asemasta. Tunnen paljon muslimeja ja jotenkin niiden tuntemisen aikana mun mielipide vaan on voimistunut. Oon törmännyt henkilökohtaisesti siihen kuinka en ole hyväksyttävää seuraa, koska olen naispuoleinen. En voi tulla mukaan, koska olen naispuoleinen. Mun mielipiteellä ei ole väliä, koska olen naispuoleinen. Eihän sitä suoraan sanota, muttei kukaan ole niin tyhmä, etteikö sitä itse ymmärtäisi.  
♂♂♀♀ I don't care. Kaikesta tehdään liian iso numero. Miksei ihmiset vaan saa olla, mitä haluaa? ps. TAHDON2013.



Satunnaisia faktoja 
1. Oon ensimmäinen sekä viimeinen lapsi. En ole koskaan halunnu minkäänlaista sisarusta enkä haluaisi edelleenkään.
2.  Mun koko suku on Savosta. Käyn usein Pohjois-Savossa sukulaisten luona, yleensä (ex-)mummolassa enon ja ukin luona :-) Tästä on postauksiakin tältä kesältä.
3.  Vihaan pussilakanoita. Joskus kakarana potkin peiton aina myttyyn sinne pussilakanan päähän. Päätin, että jompikumpi lähtee eikä pussilakanan kanssa oo kiva nukkua. Vieraissa paikoissa on siis todellakin vierasta, koska mun on äärettömän hankala nukkua pussilakanan kanssa.
4. Mulla on yhtä hyvä näkö lasit päässä ja ilman. En ole huononäköinen niin kuin AINA kaikki luulee, jotka ei mua tunne. "Kuinka monta sormea tässä on?" jne...
5. Rakastan rusinatonta maksalaatikkoa perunasalaatilla. Aurajuusto on kanssa ihan älyttömän hyvää.
6.  En pysty kuuntelemaan joitakin biisejä enää ollenkaan. Mulle tulee välillä väkisin mieleen  vanhat hyvät ajat, joita en saa takaisin, koska kaikki on muuttunut niin paljon.
7. Kävin syksyllä kaksi jaksoa lukiota, mutta lopetin leikin kesken. 
8. Tupakointi on rumaa, mutta harrastan kyseistä touhua silti. En onneksi enää niin paljon kuin ennen. 
9. Oon 171-172cm pitkä. Kasvan vieläkin koko ajan ylöspäin, vaikka mun tuomio oli jo 3 vuotta sitten "167cm, et kasva, deal with it". Oon tottunu jotenki aina olemaan se pisin tai pisimpien joukossa.
10. Oon opiskellu elämäni aikana äidinkieli suomen lisäksi ruotsia, englantia, ranskaa, italiaa ja espanjaa. Haluaisin oppia lisää ja paljon D:
11. En halunnut mopokorttia (taikka mopoa) silloin halpana aikakautena ennen uuditusta. En myöskään halua autoa tai ajokorttia. Käsittämättömän turhaa paskaa kaupungissa. En mene sinne minne en pääse tai saa kyytiä, yksinkertaista. En halua kuolla missään kolarissa itse ratin takana enkä voisi elää asian kanssa, että ajaisin jonkun yli tai tappaisin niin jonkun.
12.  Kello on ihan liikaa ja tästä postauksesta puuttuu kuvatkin. Keksisin näitä faktoja ikuisuuden, mutta pakko karsia jostain t. 5:25

Jos jäi jotain kysyttävää niin kysykää pois :-) ! ▼

14 kommenttia:

  1. Kaunis heidi ja näytät nii joltai julkikselt tos alhaal oikeel.. ja hyvä teksti! E tienny tota pussilakana juttuu :) haha tää muistetaa sit joskus ku tuut yöks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no kaukana julkkisesta :-D Varmaa vaa vähä shokeeraavaa kuva ilman laseja. Ja nytpähä tiiät :-)

      Poista
  2. täällä toinen joka ei voi sietää pussilakanoita! :D

    VastaaPoista
  3. täällä kans mennee hermo pussilakanoiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvasin, etten voi olla ainoa! :-)

      Poista
  4. Uii miten kiva blogi! Arvostan fantsuja kuvia ja sitä, että pidät aurajuustosta. >:) Seurailen.

    VastaaPoista
  5. Mitä kameraa/objektiiveja muuten käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nikon D3100 & 18-55mm + 55-200mm + 35mm 1.8 :-)

      Poista
  6. Löysin sun blogin yödemittämisen myötä ja hitsi, pakko todeta että vaikutat aivan mahtavalta tyypiltä! Nään sussa niin paljon samaa kuin itessäni, hassua. Ihanaa tekstiä, ihania kuvia, ihana blogi. Jään ilolla seurailemaan!

    http://luckilytheworldisonmyside.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yödemitys on parasta :-D Ja kiitos hirmusesti!

      Poista