21.6.13

pieksä mä en


Saapumispäivänä keskiviikkona tutustuttiin kaupunkiin. Käytiin pikavisiitillä paikallisissa vaatekaupoissa, jotka on siis luokkaa Seppälä ja KappAhl. Varmaan vähiten käytän Turussa juuri kyseisiä puljuja eikä täällä Pieksämäellä ole alkanu alet niin kuin Iisalmessa :-( eli ei myöskään pakko-ostaa-koska-on-halpaa -shoppailua, möh. Vedettiin sitten lohduttautumiskierros eilen ja hairahduin Seppälän bikiniosaston antimista. Halusin uimaan ja alasti en mene niin perkele.
Aamusta heti pitäis jaksaa töröttää puolisen tuntia junassa Mikkeliin ja juosta pää kolmantena jalkana vaatekaupat läpi, hehehe.
Haluutteko jotain läpikäytiä tavaroista ja vaatteista mitä oon ostanu vai jätänkö kokonaa omaan arvoonsa? :-)

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia taas kerran!! ja joo postaile vaan niistä ostoksista, mä ainaki tykkäisin lukee :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, kiitän :3 ja juu, vois yrittää :-D oon kyllä niin huono saamaan esim. paidoista mitään älykkäitä kuvia, jollen palkkaa äitiä kuvaamaan niitä mun päällä. yhestä ostoksesta kyllä hyvin huomaa parin päivän ruokalistan, että saattaa jäädä Turkuun se kuvailu D: (tai jos saisin muokattua vähä hoho)

      Poista
  2. Joooo mä haluun kans nähä mitä oot shoppaillu!! x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No totesin, ettei niit tuu kyl paljoo, ku en löytäny täält Mikkelistäkää mitään kummempaa :-(

      Poista