12.6.13

No chance to make it right


Olen vihdoin yli kymmenen tunnin istumisen ja reissaamisen jälkeen saapunut määränpäähäni. Pitkästä aikaa tuli mentyä pitkänmatkanbussilla. Niissä on niin kiva oma tunnelmansa, että menisin kyllä mielelläni toistekin :-) Semmoset pienet kylät, mihin se bussi koukkas, oli jotenkin niin sympaattisia, että ois melkein tehny mieli hyppää bussista ulos ja vaan nauttia maisemasta. Junamatkat sitten oli täysin katastrofaalisia, etten halua edes asiaa tähän edes kommentoida. Ei oo koskaan ottanut VR:n takia niin paljon päähän kuin tänään, ja sen kyllä kuuli puoli vaunua :-D
Ajattelin, että tälleen joka ilta/yö päivittelisin päivän kuulumiset livenä tiskiin. Nyt, kun mulla on ensimmäistä kertaa koskaan läppäri mukana reissussa, niin saan suoraan kamerasta kuvat nettiin, ettei viime kesän puhelinmaratonia tarvitse kestää (tai vaihtoehtoisesti totaalista hiljaisuutta).
Mun on pakko myöntää, että mulla on Turun busseja jo ihan kauhea ikävä :-D Oon ilmeisesti liian addiktoitunu bussailija, kun oon tässä vaiheessa jo hätää kärsimässä. Mutta näihin kuviin ja tunnelmiin, yritän saada unesta kiinni ulkona aitassa kahden peiton sisässä hyttysten keskellä.

5 kommenttia:

  1. Jeaaa ihania kuvia! :-) Ja oot käyttää nenähymiöitä, I'm proud of you girl ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos ♥ ja oon käyttäny niitä ennenki :-D näyttää kivemmalta
      :------------------------------)

      Poista
    2. no tämän :-----------------))))))) nenähymiön kyllä muistan ♥

      Poista
  2. VR paras! Ja onks noi Converset sun? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VR oli pettymys :-( Ja oliski, mut ei oo ...

      Poista